Jij moe nie worrie nie alles sal reg kom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van merel jaspers - WaarBenJij.nu Jij moe nie worrie nie alles sal reg kom - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van merel jaspers - WaarBenJij.nu

Jij moe nie worrie nie alles sal reg kom

Blijf op de hoogte en volg merel

21 Januari 2015 | Nederland, Maastricht


Okay, naar enige aanmoediging ga ik dan toch een blog bijhouden.
Paulien Cornelisse schreef het boek Taal is zeg maar echt mijn ding. Bij deze maak ik daar mijn versie van Taal is zeg maar niet echt mijn ding.
Dus bij deze wil ik mij al verontschuldigen voor de chaotische verhalen. En het is niet vreemd dat je jezelf gaat afvragen waar zit ze nou ? of wat is ze aan het doen. Maar laten we het zo bekijken, het geeft wel ruimte voor vrije interpretatie van mijn verhalen. (blijft het voor jullie ook spannend)

Maar over een paar nachtjes slapen is het dan eindelijk zo ver, Merel gaat naar Zuid- Afrika!
Naar maanden alleen praten over hoe het zou zijn, kan ik het dan nu eindelijk zelf gaan ervaren.
Ik vind het super spannend maar ik heb er ook ontzettend veel zin in!!

Voor nu heb ik natuurlijk nog niet zo veel te vertellen. Maar ik hoop jullie snel over mijn eerste ervaringen te kunnen vertellen.

En voor de mensen die zich zorgen maken: Jij moe nie worrie nie alles sal reg kom!!! Daar ben ik wel zeker van!

  • 21 Januari 2015 - 20:34

    Dionne:

    Heel veel succes en plezier. Dat je een ervaring mag op doen die je nooit zal vergeten!

  • 21 Januari 2015 - 22:38

    Guusje :

    Ooh poppetje! Wat spannend! Ik vind je blog nu al legendarisch! Alles sal reg kom! Dat weet ik zeker! Hakuna matata bitch! Tot zaterdag Xxxx

  • 22 Januari 2015 - 09:43

    Nienke:

    mereltje! Ik ga je zeker volgen en weet ook zeker dat je heerlijke verhalen gaat schrijven. Dat is namelijk als ja awesome bent! Wanneer is onze meet and greet gepland in Afrika? :).

    Dikke poene!

  • 22 Januari 2015 - 22:23

    Merel Jaspers:

    Awesome!! Dankjewel allemaal! Fijn dat mijn blog al in de smaak valt en dit was nog maar een opwarmertje!
    De meet and greet moet nog gepland worden Nienke, iedereen is welkom!

    xxx

  • 25 Januari 2015 - 11:01

    Ellen En Georges:

    Verheugen ons op jouw reisverslagen Merel, je kunt scherp en onderkoeld analyseren en geeft commentaren die niet alleen hilarisch zijn, maar ook niet te overtreffen. Geniet van Zuid-Afrika, wij hebben heimwee !

  • 03 Februari 2015 - 16:43

    Ellen En Jan:

    We zij erg benieuwd naar alles wat jij gaat beleven. Geniet de komende maanden !
    Groetjes, Jan en Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

merel

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 5101

Voorgaande reizen:

25 Januari 2015 - 24 April 2015

Kaapstad

Landen bezocht: